הבלוג

איך תשמרו על מקומכם באינסטגרם עם השינוי החדש בניוז פיד

הניוזפיד החדש של אינסטגרם: הגולשים נחשפים יותר לפוסטים שזוכים ליותר אינגייג'מנטס
אינסטגרם הודיעה לאחרונה שייערך שינוי בניוזפיד של האפליקציה, שמהותו בסדר הופעת התמונות והסרטונים. אם עד היום היה מדובר בסדר כרונולוגי, הרי שמהיום יהיה אלגוריתם שיקבע את סדר ההופעות. באופן דומה לאלגוריתם של פייסבוק, מעתה גם באינסטגרם סדר הופעת התמונות והסרטונים יושפע מרמת העניין שאינסטגרם סבורים שתמונה תעורר בך כמשתמש.
מה נראה קודם בפיד?
בין הפרמטרים שיקבעו את סדר הופעת הפוסטים נכללים רמת הקרבה שלך אל המשתמש ששיתף את התמונה, זמן הצילום והסיכוי שתמונה מסוימת צפויה לעניין אותך כמשתמש. בנוסף, ככל שתמונות זוכות ליותר אינגייג'מנטס כך הן עולות למעלה בפיד ויופיעו בין הראשונות.

אין משמעות השינוי בהעלמות מוחלטת של תמונות מסוימות באופן מלא מהפיד, פשוט תצטרכו יותר להתאמץ על מנת למצוא אותן. צעד זה מצטרף להשקת ממשק הפרסום באינסטגרם, ובדרך להפיכת הפלטפורמה לבעלת אוריינטציה שיווקית יותר עבור הגולשים, ורווחית יותר עבור פייסבוק.

האם זה אומר שהתמונה שלי תקבל פחות לייקים?
אם אתם לא כוכבי אינסטגרם, כנראה שהשינוי שביצעה האפליקציה לא מיטיב איתכם. התמונות שתעלו יזכו לפחות לייקים ותגובות פשוט כי פחות אנשים ייחשפו להן.
אינסטגרם יצאו בהצהרה כי מטרת השינוי היא כמובן להיטיב עם המשתמשים בשירות. לטענתם, האופן בו הפיד היה מוצג עד כה גרמה לכך שמשתמשים הרבו לפספס תמונות, וכי כעת יונגשו תמונות יותר רלוונטיות למשתמשים. משתמשי האפליקציה פחות התלהבו מהדבר, וטענו כי אין שום סיבה שאינסטגרם תחליט בשבילם באילו תמונות לצפות.

מי מרוויחים מהשינוי? אינסטגרם סלבס
עבור החשבונות הגדולים של החברות וכן עבור מובילי הדעה באינסטגרם (המכונים גם אינסטגרם סלבס) השינוי האחרון מבורך. הם צפויים להגדיל את מספר העוקבים שלהם, אך זה לא מספיק, כי הדגש שהאפליקציה שמה הוא על קידום פוסטים שזוכים להרבה מעורבות חברתית מצד העוקבים.
במילים אחרות, תוכן לא מעניין לא שווה. אם תרצו שחשבון האינסטגרם שלכם יהיה פופולארי, תהיו חייבים לספק תוכן מעניין - כזה שימשוך תגובה או לייק, כי כרגע כל לייק נרשם. מותגים שירצו קידום באמצעות האינסטגרם יהיו חייבים לייצר תכנים מעניינים, שימשכו הרבה אינגייג'מנטס. לכן, נראה שאין זמן מתאים יותר כדי לשתף פעולה עם משפיעים בתחום שלכם כדי לקבל חשיפה ולהגיע לקהלים חדשים.
כוכבי אינסטגרם מנהלים חשבונות שבהם יש עשרות ואף מאות אלפי עוקבים, הם זוכים לאלפי לייקים לכל תמונה שהם מעלים. הדרך האפקטיבית ביותר לקדם את המותג באינסטגרם תהיה לעשות שימוש במשפיענים אלה, שבשל השינוי המדובר - הפוסטים שלהם אף יגדילו את כוחם וייחשפו ליותר גולשים.

הסיבה שרוב המותגים מודאגים מהשינוי של אינסטגרם היא בגלל שהקהל שלהם לא מגלה מעורבות גבוהה מדי בפוסטים שהם מפרסמים. אם עד עכשיו עוד היה להם סיכוי להגיע לכמה עוקבים, נראה שהעדכון החדש יחסל את הסיכוי הזה באופן כמעט מוחלט. קמפיין אינסטגרם שמערב משפיעים עם אחוזי מעורבות גבוהים – יכול לשים אותם בחזרה על המפה.
וכמובן אל תשכחו לבקש מהאוהדים בעקבות השינוי החדש, להיכנס לעמוד שלכם ולהפעיל את ה-Notifications ככה שיקבלו התראה בכל פעם שתעלו פוסט חדש :)

 

 

מעוניינים לשמוע איך קמפיין משפיענים יכול לעזור למותג שלכם? צרו קשר עם נציג 052-8512067 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

×