הבלוג

קמפיין הסרטונים הויראלי של לידרס עבור שוקולד פרה של עלית: 100,000 צפיות אורגניות תוך שבועיים

בקמפיין לידרס ייחודי ויצירתי לחג הפורים ניצלנו את מדיניות קידום הסרטונים של פייסבוק, כאשר 150 לידריות עיצבו משלוחי מנות מאריזות שוקולד פרה של עלית במיליון עיצובים ויצרו סרטוני סטופ-מושן לתיעוד תהליך היצירה. המהלך הניב כמאה אלף! צפיות בסרטונים ולמעלה מעשרת-אלפים אינטראקציות במדיות השונות.

כ- 150 לידריות מובילות, אימהות וסקראפריות (יוצרות בנייר), הוזמנו לעצב משלוחי מנות יצירתיים וייחודיים באמצעות עטיפות שוקולד פרה במיליון עיצובים של עלית. המהלך, שמטרתו הייתה תדמיתית – לתקשר את סדרת שוקולד פרה במיליון עיצובים לקראת חג פורים, התמקד ביצירת סרטוני תהליך הכנת משלוח המנות באמצעות אפליקציה ליצירת סרטונים מתמונות סטילס. המשפיעניות פרסמו את משלוחי המנות בפלטפורמות השונות ברשת: בפוסט הראשון הן פרסמו סרטון המציג את תהליך יצירת משלוחי המנות וסיפרו שהשנה החליטו לעצב משלוחי מנות מחומרים זמינים ובפוסט השני הן העלו תמונה של המשלוח המעוצב. פעילות עם 150 לידריות הניבה 682 פוסטים, 2,258,253 חשיפות ו-10,193 אינטראקציות!

הפיצוח

ניצלנו את המדיניות החדשה של פייסבוק המגדילה את החשיפה האורגנית של סרטונים, איתרנו את האפליקציה המתאימה ביותר ליצירת סרטונים ויראליים ומיקדנו את הקמפיין באריזות המעוצבות במקום בשוקולד.

פייסבוק שמה לאחרונה דגש על סרטונים ומקדמת אותם משמעותית ברשת החברתית. מתוך הקשבה למדיניות פייסבוק, הקמפיין התמקד בסרטונים שצולמו ונערכו על ידי הלידריות. התאמת הקמפיין לשינויי המדיניות בפייסבוק הגדילה את החשיפה האורגנית של כל פוסט ובהתאם את החשיפה האורגנית הכוללת של הקמפיין. הסרטונים שהלידריות פרסמו זכו לאלפי צפיות וכמות התגובות והשיתופים גדלה בהתאם!

בשלב הראשוני, חקרנו את האפליקציות הרבות לעריכת סרטונים ואיתרנו את האפליקציה המתאימה ביותר: FLiPAGRAM. האפליקציה מאפשרת למשתמשים לערוך תמונות סטילס לסרטון בקלות ובפשטות וכן מאפשרת להם לעקוב אחרי כמות הצפיות לאחר שיתוף הסרטון בפייסבוק. במקביל הפקנו סרטון הדרכה ליצירת סרטונים באמצעות האפליקציה, המלווה את הלידריות בכל שלב בתהליך. ההדרכה המפורטת הובילה למקסום הפוטנציאל של הפעילות, כאשר הלידריות ידעו כמה ואילו תמונות עליהן לצלם ויצרו סרטונים מפורטים ואיכותיים.

סרטון שלנו 1

(לצפייה בסרטון משלוחי המנות של Leaders לחץ כאן)

התמקדות באריזות המעוצבות

בפעילות זו החלטנו להתמקד בקנקן – עטיפות שוקולד פרה, במקום בשוקולד עצמו, ובמקום קמפיין קולינריה, יצרנו קמפיין אמנות ויצירה. כך הצלחנו למקד את הפעילות בעיצובים המבדלים את שוקולד פרה מהמתחרים בשוק והבלטנו את הנראות של השוקולד אל מול הגולשים והצרכנים הפוטנציאלים. המהלך יצר שיח רחב בפלטפורמות השונות ומשתתפות רבות עודדו את חבריהן לעצב משלוחי מנות בצורה דומה.

סיכום

הקמפיין התבסס על שלושה מאפיינים מרכזיים המלווים את פעילויות לידרס. ראשית, הקשבה לשינויים בפלטפורמות החברתיות. הבנה של מדיניות פייסבוק היא שאפשרה לייצר מהלך שהניב מספר צפיות כה רב. שנית, מחקר מקדים של האפליקציות הקיימות בשוק ובחירת הטכנולוגיה המתאימה ביותר הן עבור הקמפיין והן עבור המשתתפות. לבסוף, הפיצוח היצירתי שכלל התמקדות בעטיפות השוקולד במקום בשוקולד עצמו והגדיל את הנראות של שוקולד פרה במיליון עיצובים ברשתות החברתיות. 

ענתי

(משלוח המנות של ענתי, למעלה מ-7,000 צפיות. לצפייה)

לידרס Leaders עלית

 

 
 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

(משלוח המנות של דינה אלפסי, למעלה מ-4,000 צפיות. לצפייה)

 

מעוניינים לשמוע איך קמפיין משפיענים יכול לעזור למותג שלכם? צרו קשר עם נציג 052-8512067 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

×