הבלוג

מגמה: מרכבים ועד תכשיטים – מותגי יוקרה ומשפיעני רשת בעולם

קמפיינים עם משפיענים כבר מזמן הפכו לחלק מה- D.N.A של מותגים רבים בארץ ובעולם. באחרונה מתחזקת המגמה של שימוש במשפיענים לא רק לקידום מותגים עממיים, אלא גם לקידום מותגי יוקרה. חברות תכשיטים, רכב, נדל"ן ותעופה הבינו מזמן את הכוח של משפיענים ברשתות חברתיות ועושות שימוש בפעילויות מובילי דעה למותגי יוקרה. כך למשל ראינו קמפיין בינלאומי של תכשיטי סברובסקי, שהשתמשו במיקרו סלבס בינלאומיות בכדי לקדם מודעות גלובלית לתכשיטי החברה. דוגמא נוספת היא חברת פורד שיצאה בקמפיין רחב היקף כדי לקדם את הפורד פיאסטה.

 

קמפיין המשפיענים של פורד

בשנה שעברה החליטה חברת פורד לקדם את הרכב החדש בסדרת פורד פיאסטה באמצעות קמפיין משפיענים רחב היקף ברשתות החברתיות.החברה יצרה תחרות במסגרתה אינסטגרמרים, תותחי פייסבוק ויוטיוברים התבקשו לצלם סרטון וידאו בו הם מסבירים למה דווקא הם צריכים להיות הפרזנטורים החדשים של חברת פורד. מבין אלפי הסרטונים שקיבלה החברה, נבחרו 100 מובילי דעה ומיקרו סלבס. הפרזנטורים החדשים קיבלו רכב חדש וכיסוי מלא של הוצאות הרכב ובמשך שמונה חודשים העלו סרטונים המסקרים את חוויית הנסיעה בפורד פיאסטה. הסרטונים שיצרו כוכבי הרשת הניבו בסופו של דבר כמות צפיות גדולה פי 10 מזו שהניבו סרטוני פרסומת רשמיים שהופקו על ידי פורד פיאסטה באותה התקופה.

Fotolia 94159008 XS           

קמפיין היוטיוב של מרצדס בנץ

גם חברת מרסדנס בנץ יצאה בקמפיין משפיענים לקידום רכב ה-CLA שכלל שיתוף פעולה עם הוולוגר (בלוגר ביוטיוב) קייסי נסיטנט, שלערוץ היוטיוב שלו למעלה משלושה מיליון עוקבים. נסיטנט יצר סדרה של שלושה סרטוני יוטיוב המתארים את תהליך יצירת סרטון פרסומת למרסדס בנץ. במסגרת שיתוף הפעולה החברה הטיסה את בנץ האמריקאי למפעליה בגרמניה, העניקה לו רכב חדש ומימנה את כל ההוצאות הכרוכות בהפקת הסרטונים. בסיום התהליך העלה נסיטנט לערוץ היוטיוב שלו סרטון רביעי – סרטון הפרסומת שהפיק למרסדס בנץ. הקמפיין הניב לבסוף למעלה מ-5,000,000 צפיות בסרטונים ו-60,000 אינטראקציות, וזה רק בערוץ היוטיוב של נסיטנט! במקביל שיתפה החברה פעולה גם עם אינסטגרמרים מובילים מתחומי הטיולים והלייף סטייל, שהצטלמו עם ה-CLA במגוון מקומות אקזוטיים.

 

#SwarovskiLook  - קמפיין האופנה של תכשיטי סברובסקי ברשתות החברתיות

הבנה דומה של כוחם של משפיענים ומיקרו סלבס היא שהנחתה את חברת סברובסקי כאשר יצאה בקמפיין מובילות דעה לקידום קולקציית התכשיטים שלה. החברה גייסה ארבע מובילות דעה ברמה בינלאומית, וולוגריות ובלוגריות אופנה, שהובילו קמפיין באתר האינטרנט של החברה ובאינסטגרם. הקמפיין נערך במשך חודש אחד, כאשר כל שבוע הוקדש למובילת דעה אחרת. מובילות הדעה יצרו סרטון הדרכה ליצירת מראה מנצח עם תכשיטי סברובסקי והעלו תוכן אישי לעמוד האינסטגרם שלהן. במקביל נערכה בכל שבוע תחרות בין הגולשים שהעלו תמונות של לוקים מנצחים בהשראת סרטוני הוידאו לעמודי האינסטגרם הפרטיים שלהם. בכל שבוע בחרה אחת מהבלוגריות את הלוק המנצח, שזיכה את מי שיצר אותו בשלושה תכשיטי סברובסקי.

 

אפרת סלע איתמר, מנכ"לית לידרס, מציינת ש"גם בארץ ישנה קהילת מיקרו סלבס ומשפיענים חזקה שתהווה נכס למותגי יוקרה שיבחרו לנצל אותה. שיווק באמצעות משפיענים הוא כבר מזמן לא נחלתם של מוצרים ספציפיים. כל מותג ומוצר, החל ממוצרים עממיים כמו מוצרי מזון ומוצרי טיפוח וכלה במוצרי יוקרה כמו תכשיטים, רכבים וחופשות, יכול למצוא את קמפיין המשפיענים המתאים לו".

 

Fotolia 50664667 S

 

מעוניינים לשמוע איך קמפיין משפיענים יכול לעזור למותג שלכם? צרו קשר עם נציג 052-8512067 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

×