הבלוג

10 דרכים לקבל יותר לייקים לפוסטים שלכם

התמונה שלכם סטרילית ומלוטשת יתר על המידה? כנראה שתקבלו פחות לייקים.

בדיקת לידרס קובעת: שימוש בתמונה אישית, ללא פילטרים בגודל הנכון ובשעות הערב יעלו משמעותית את כמות הלייקים שתקבלו.

אלו תמונות גורמות לכם ללייקק? תמונה מרגשת, למשל של תינוק שזה עתה נולד, תגרום לנו להקליק מיד על אייקון הלייק, גם אם אנחנו לא מכירים את העולל - כך עולה מבדיקה שביצעה חברת לידרס. החברה דירגה את עשרת הגורמים המשפיעים ביותר על כמות הלייקים שצובר כל פוסט.

כולם כבר יודעים שפוסט עם תמונה מושך יותר אינטראקציות מצד הגולשים מאשר פוסט ללא תמונה, אבל גם זה כבר לא מספיק.

הקפידו על איכות וגודל התמונה

הגורם המשפיע ביותר על כמות האינגייג'מנטס (לייקים+קומנטים+שרים) שתקבלו הוא איכות התמונה שתעלו. התמונות צריכות להיות ברזולוציה טובה, עדיף ריבוע בגודל 403x403 פיקסלים כדי שיקבלו את מלוא השטח שמוקצה בפייסבוק לתמונה. כדאי להשתמש בפילטרים כדי לחדד תמונה או להדגיש את הצבעים החזקים שלה אך להיזהר מחידוד יתר שעשוי לפגוע באותנטיות של התמונה ולהפוך אותה ל"סטרילית" מידי ולא מציאותית.

שמרו על אותנטיות

ככל שהתמונה תהיה טבעית ואישית, כך הקהל שלכם יתעניין יותר בתמונה. תמונה המציגה חלק מחייכם האישיים למשל, רגע מיוחד בחייכם, או אפילו תיעוד של רגע שגרתי בבית ללא פילטרים יזכו להערכה רבה. "מאחורי הקלעים" של הפרסומות לפעמים מעניינים אותנו יותר מהפרסומת עצמה, זה פועל על אותו עיקרון בהלאה של פוסט לרשת החברתית, אנחנו סקרנים לדעת מה מתרחש במציאות וללא פילטור.

דאגו להשתלב בתמונה

נוכחות שלכם בתמונה תשפיע משמעותית על האינגייג'מנט שתקבלו, חבריכם תמיד אוהבים לראות אתכם בתמונה עדכנית, אחרי הכל זו אחת הסיבות שאתם חברים בפייסבוק לא? J סלפי מוצלח יכול לעשות את העבודה, אבל אולי עדיף שמישהו יצלם אתכם כדי שהתמונה תהיה מחמיאה יותר J

 

 

טומברהשתמשו בהאשטאגים

האש טאג הוא תיוג של נושא בעזרת סולמית: # שמשמאלה מגיע טקסט צבוע בכחול. ההאשטאג מצרף את הפוסט שלכם לעולם החיפוש של אותו נושא ברשת. שניים שלושה האשטגים ממוקדים יקדמו מצויין את הפוסט שלכם ויעזרו לקוראים אחרים ברשת להיתקל בו כשהם יקראו על אותו הנושא דרך ההאשטאג שלכם ושל מתייגים אחרים.

פרסמו בשעות הערב

ישנן מספר שעות שמוגדרות כשעות השיא של הרשתות החברתיות: 7:30-9:00, 16:00-17:30, 20:00-21:30. אבל אין ספק ששעות הערב 20:00-21:30 הן השעות הפופולאריות והחזקות ביותר בהן כולם סיימו יום עבודה, השכיבו את הילדים והחלו להתפנות לשעות הפנאי שלהם. זה בדיוק הזמן שלכם להעלות פוסט שיצבור יותר לייקים ותגובות.

קצרו במילים

אומרים שתמונה שווה 1,000 מילים, אז אם העליתם פוסט עם תמונה אין צורך שתכבירו במילים.תיאור תמונה קצר בהחלט יעשה את העבודה, אם הגולשים נתקלים במגילה הם בדר"כ עוברים הלאה ולא עושים לייק.

3הפתיעו

תמונה מפתיעה גורמת לאנשים להתעכב עליה ולהגיב. למשל תמונה שלכם במקום לא צפוי, עם אדם שלא צפוי לראותכם יחד (כמו מפורסם או מכר שגר רחוק), תמונה לא צפויה מעולם התוכן שלכם – למשל אם אתם מפרסמים שמלות כלה ותעלו תמונה של כלה מתלכלכת בבוץ זה כנראה ימשוך תשומת לב ויפתיע, בדוגמה ניתן לראות מקופלת ענקית שהעלתה הלידרית שרונה לוינבאום בקמפיין לידרס למקופלת.

רגשו

הקהל ברשתות החברתיות כבר אדיש מתוכן וזקוק לריגוש. ספרו ברשת על דברים משמחים שקרו לכם, ספרו על מעשים טובים שעשיתם, ספרו על מקרים מעציבים שהייתם רוצים להביא למודעות של אחרים, הקהל שלכם יעריך את הכנות ויבין שאתם אכפתיים וגלויים.

שמרו על רלוונטיות

פוסט למען חיילי ישראל ביום הזיכרון יעלה מצוין ברשת, פוסט שמדבר על קניות שעשיתם ביום השואה כנראה שלא יגרור תגובות ואף עשוי לגרור תגובות שליליות.

שתפו בקבוצות רלוונטיות

הפייסבוק התמלא בקבוצות מכל תחום ותחום בתקופה האחרונה – למדו להכיר את הקבוצות. במידה ואת אמא שרוצה להביא לידיעה על מוצר חדש לתינוקות, מומלץ שתספרי על כך בקבוצות אמהות ולא בקבוצות בישול. פרסום מתכון חדש וטעים שלך בקבוצת בישול יניב הרבה יותר סקרנות ואינגייג'מנטס מאשר פרסום המתכון שלך בקבוצת טיפוח פנים...

כמובן שלא תמיד ניתן לשלב את כל האלמנטים, אך שמירה לפחות על מרבית או חלק מהם יכול להעלות משמעותית את האינגייגמנטס שתייצרו ברשת וכמובן את ציון ההשפעה שלכם בלידרס J

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

מעוניינים לשמוע איך קמפיין משפיענים יכול לעזור למותג שלכם? צרו קשר עם נציג 052-8512067 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

 

×