הבלוג

בואו להבין מי הכי משפיע על עולמות התוכן שלכם בעולם הפייסבוקי

ב- 2016 אפשר לומר רשמית שתם עידן הפורומים. בתחילת העשור הנוכחי משווקים רבים גילו היכן מתבצעות מירב השיחות הצרכניות הגלויות און ליין. קראו להם פורומים סגורים ויכולנו למצוא בהם צרכנים המשוחחים על מגוון של תחומים המקוטלגים לפי א'-ב'. החל משיח לגבי הורות, תרופות, אירועים, ועד המלצות על מוצרי צריכה ונותני שרות.

עידן הפייסבוק החדש הוביל לגסיסה איטית של הפורומים שכל כך אהבנו והיום כבר קשה למצוא בהם שיחות. הזירה הצרכנית החדשה קרויה קבוצות פייסבוק, בהן מתרחשים דיונים צרכניים רבים ומגוונים החל ממוצרי חשמל, אופנה, נעליים, תינוקות, סלולר, כבלים, ביטוחים, תוספי תזונה ועוד. המשווקים החכמים בימינו מצטרפים לקבוצות אלו לעתים בשם בדוי ולעיתים כמשווק רשמי של המוצר שמשתלב בשיח ומקווה שמנהלי הקבוצות לא ימחקו את התגובות או את הפוסטים שהוא מעלה.

 

שימוש נכון בקבוצות = מהפיכה בתפיסת ערכי המותג

לקבוצות יש חוקים וכללים שחשוב לקרוא ולהיות בקיאים בהם, אחרת תרגיזו את המנהלים ותימחקו מהקבוצה. למשל חלקן דורשות שבעת פרסום המלצה תוסיפו גילוי בסוף המלל שמעיד שקיבלתם את המוצר להתנסות, או שאתם מעלים את דעתכם הכנה. המטרה היא לשמור על תוכן צרכני אותנטי עם מעט תוכן שיווקי כדי לא "למסחר" את הקבוצה.

מותגים שיודעים להשתמש בזירות אלv בחכמה יכולים לבצע מהפיכה אמיתית בתפיסה המותגית שלהם, אם במתן מענה לאלפי אמהות השואלות שאלות על כל סוגי מוצרי התינוקות מידי יום, אם בצרכנים המתייעצים איזה מקרר לקנות, באיזו מסקרה להשתמש או עם אילו מצרכים להכין עוגה לחג.

 

פיצ'ר חדש מאתר את כוכבי קבוצות הפייסבוק הסגורות

בכל קבוצה ישנו גרעין של משתתפים הפעיל יותר, מוכר יותר, הבקיא בנהלים והמייצר תגובות ולייקים רבים לפרסומים שלו. בין אם מדובר בקבוצות אמהות בהן יש מספר אמהות פעילות מאוד בתוך הקבוצה, בין אם קבוצות יופי וטיפוח בהן מובילות את הקבוצה גורואיות יופי ואופנה ובין אם קבוצות טבעונות, ריצה ועוד.. בכל אלו למעשה ניתן לאתר את הצרכנים הפעילים יותר ומשפיעים יותר.

פיצ'ר חדש של לידרס מאפשר לנו לאתר את כוכבי הקבוצות הפעילים והמובילים ביותר ולהזמין אותם להיות שגרירי מותג, כאלה שבאמת ינסו אתכם, יבדקו אתכם ובמידה והמוצר שלכם לרוחם – לא יפסיקו להמליץ עליכם ממקום של התנסות והמלצה אמיתית!

הפיצ'ר החדש יאפשר לנו לשלב נוכחות תמידית שלכם בזירות הצרכניות בצורה טבעית, אותנטית ודרך לקוחות מרוצים שלכם שניסו אתכם ויודעים לייצג אתכם יותר טוב מכולם!

בין הקבוצות המובילות ברשת ניתן למצוא: את תשעה ירחי לידה עם – 45,000 חברים, מאמאזון עם 113,000 חברים, פאפאזון עם 18,000 חברים, אמהות מבשלות ביחד עם 318,000 חברים וכן קבוצות עירוניות של הורים כמו מפגשי אמהות בצפון, מאמאשקלון ועוד כשכל אחת מהן מונה בין 5,000-20,000 חברים בממוצע.



 

מעוניין לשמוע עוד? צור קשר עם נציג: 052-8512067 This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.

×