מאמר במזבלה

בואו לבדוק האם אתם באמת כאלו משפיענים ברשת החברתית הפופולארית כפי שאתם רוצים לחשוב, באפליקציית פייסבוק חדשה של Leaders, מעין גירסא ישראלית בסיסית של Klout, אשר תבדוק בדיוק מהי מידת ההשפעה שלכם וזאת על פי פרמטרים שונים; כמות סטטוסים ואינטראקציות, תגובות, עוקבים לא רק בפייסבוק אלא גם ברשתות נוספות כדוגמת יו טיוב, אינסטגרם, לינקד-אין ועוד.

מאמר בגלובס

לא רק הסלבס נהנים ממוצרים חינם ותשלום עבור פוסטים שיווקיים, אלא גם אנשים "רגילים" המוגדרים כמשפיעני רשת * היתרון שלהם עבור המותגים הוא אחוז המעורבות הגבוה של העוקבים אחריהם, אבל בעיקר האמינות והאותנטיות של הפוסטים שלהם * האבולוציה של התחום הוא חברות מתמחות שבונות מודלים למציאת משפיעני הרשת המתאימים ביותר עבור כל מותג /

מאמר בפאונדר

הפרסום המסורתי מתקשה בשנים האחרונות להשפיע על החלטות הרכישה של הצרכנים העמוסים, ומנהלי השיווק מחפשים דרכים אלטרנטיביות כדי להלחם בתופעות כגון "עיוורון הבאנרים". השילוב בין טקטיקת השיווק מפה לאוזן לפריחתן של הרשתות החברתיות, יצר הזדמנות גדולה וטקטיקה חדשה-ישנה שזכתה לשם "שיווק מבוסס משפיענים"

מאמר באייס

חברת Vigo, המתמחה בפיתוח מערכות טכנולוגיות למדידת אפקטיביות לפעילות במדיה החברתית, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם חברת leaders, מפעילת אפליקציה למדידה ודירוג מידת ההשפעה של גולשים, מיקרו סלבס ובלוגרים מתחומים שונים. Leaders היא הגרסה הישראלית למנוע Klout שנמכר בשבוע שעבר לחברת Lithium ביותר מ-100 מיליון דולר

Logo1לידרס מובילה את שיח ההמלצות ברשת דרך קהילה בת למעלה מ-60,000 מובילה דעה, אייקוני פייסבוק, אינסטגרמרים ובלוגרים, המייצרים שיח אדיר ומודעות למאות מותגים מובילים. בד בבד, עולם הפרסום השתנה. השיווק עובר היום לידיים של הצרכנים והמניע החזק ביותר לקנייה הוא המלצות של חברים ומכרים ברשתות החברתיות. מוזמנים להצטרף אלינו!
×