האגיס השיקה חיתול בעל טכנולוגיה חדשנית של Quick Dry המאפשרת קליטה מהירה של הנוזלים והרחקתם מגוף התינוק.

 

הצורך השיווקי: החדרת מודעות לחיתול החדש של האגיס – "האגיס פרידום דריי" בקרב קהל היעד.

הפיצוח: גיוס 300 לידריות מקהל המטרה - אמהות מובילות לתינוקות וילדים בגילאי 0-3, אשר הוזמנו לבחון את החיתול ולתקשר ברחבי הרשת את היתרון המרכזי של החיתול החדש - מהירות הספיגה ותוצאותיה. גיוס המעגל השני למהלך – חברותיהן של הלידריות שקיבלו מארז התנסות.

דרך הפעולה:

הלידריות התבקשו להעלות שני פוסטים במדיה החברתית: פוסט ראשון ובו הן הציגו את תמונת חבילת החיתולים שקיבלו וסיפרו שהן עומדות להתנסות בהם ולבדוק האם הטכנולוגיה החדשה אכן משאירה את התינוק יבש מתמיד. הן הזמינו 3 מחברותיהן לקבל ערכת התנסות ובה 6 חיתולים.  

בפוסט שני הלידריות שיתפו את חוות דעתם על החיתול לאחר מספר ימי שימוש. את חוות הדעת הן העלו בעמודים הפרטיים שלהן וכן בקבוצות אמהות שהן פעילות בהן. 

הישגי הקמפיין:

300 לידריות – אמהות מקהל המטרה – העלו 930 פוסטים ברשתות החברתיות, שהביאו לשיח פורה וסוחף אודות החיתול החדשני של האגיס ול- 19,177 אינטראקציות! גיוס מעגל האמהות שהנן חברות של הלידריות הניב דאטה עשיר של לקוחות עבור האגיס, אשר מקבלות את הדיוור השיווקי של האגיס. הפוסטים פורסמו במגוון פלטפורמות חברתיות בדגש על פייסבוק וקבוצות האמהות.

ובשורה התחתונה

300 LEADERS

2.1M  IMPRESSIONS

19,177INTERACTIONS

930 POSTS ONLINE

דוגמאות

תמונה 6 

תמונה1

 

תמונה2

×