שוקולד השחר

השחר העולה השיקה שפופרות העומדות על הראש ומבטיחות ניצול מקסימאלי של הממרח האהוב בדרך חווייתית חדשה. ההשקה כללה שתי שפופרות – אחת בטעם הקלאסי והשנייה בטעם חדש – תפוז, המתאימה במיוחד לעונת החורף!

 

הצורך השיווקי: קידום שפופרות השחר החדשות והגברת המודעות אליהן ברשת.

 

הפיצוח: למהלך גויסו 200 מובילי דעה קולינארים, בלוגרי אוכל, שפים, אמהות מובילות הפעילות בקבוצות מתכונים ועוד.

 

דרך הפעולה:

על מנת להציג את הפונקציונאליות של המוצר גם בשימוש פשוט וגם בשימוש מורכב (מתכונים), חילקנו את המהלך לשני שלבים:

בשלב הראשון ביקשנו ממובילי הדעה ליצור ציורים עם השפופרת בין אם על גבי פרוסת לחם או על גפי פנקייק לבחירתם. המטרה הייתה לייצר ציורי שוקולד מרהיבים שישבו את עיני הגולשים, בנוסף ניסינו לייצר חינוך שוק לבילוי משפחתי של הורים וילדים.

מובילי הדעה העלו מאות תמונות מרהיבות של ציורי שוקולד עם שילוב ילדיהן מה שיצר ערך כפול – הדגשת הפונקציונאליות של השפופרת והולדת רעיון לפעילות כיפית ומתוקה עם הילדים J

בשלב השני ביקשנו ממובילי הדעה הקולינארים לייצר מתכונים מתוקים משוקולד השחר בטעם תפוז. מאות מתכונים חדשים, מפתים עלו לרחבי הרשת החברתית.

טורטים, עוגות, עוגיות, סופלה שוקולד, קרואסונים, בלינצ'סים, אוזני המן, מוסים... – השחר בשפופרת השתלב במגוון עצום של מתכונים מתוקים ומגרים ברשת החברתית.

 

הישגי הקמפיין:

הפוסטים של מובילי הדעה עלו בעשרות פלטפורמות חברתיות ביניהן – אינסטגרם, יוטיוב, פייסבוק, פינטרסט ועוד. 45% מנפח השיח התקיים בקבוצות מתכונים, בישולים ואמהות בפייסבוק! מה שהניב חשיפה מוגברת למותג בקרב קהילות המטרה.

בי היתר עלו פוסטים במגוון בלוגים ביניהם: onlife, salona, blogspot, wordpress, tapuz ועוד.

השפופרת החדשה של השחר קיבלת חשיפה ומודעות אדירים  ברשת החברתית.

 

ובשורה התחתונה:

200 LEADERS

5.1M IMPRESSIONS

29,000INTERACTIONS

798 POSTS ONLINE 

 

דוגמאות

 

תמונה6  

תמונה7

תמונה8

תמונה9

 

×