יטבתה השיקה חלב דל לקטוז 2% שומן, בתוספת ויטמינים. 200 לידרים הסובלים מרגישות ללקטוז יצאו לספר לעולם כיצד הם שותים את הקפה שלהם - 2 כפיות סוכר, כפית גדושה והרבה חלב דל לקטוז יטבתה J אז איך אתם שותים את הקפה שלכם?

הצורך השיווקי: יצירת מודעות לחלב דל לקטוז החדש של יטבתה-  החלב מכיל פחות מ- 0.5% לקטוז, ללא תוספת סוכר והיחיד בתוספת ויטמינים.

הפיצוח: כ- 200 לידרים מאחוזוני ההשפעה הגבוהים בישראל, אשר רגישים ללקטוז, הוזמנו לספר ברשת מהו הקפה המושלם שלהם. במסגרת הפעילות נשלחו אליהם 2 קרטוני חלב דל לקטוז יטבתה וכן ספל מעוצב שעליו מודפסות ההנחיות להכנת הקפה המושלםשלהם.  הם התבקשו לצלם את הכוס החדשה וקרטון החלב ולפרט את המתכון לקפה המושלם יחד עם חלב דל לקטוז של יטבתה.

דרך הפעולה:

בדקנו עם 200 הלידרים שהשתתפו בקמפיין כיצד הם אוהבים לשתות את הקפה שלהם ואת המתכון הספציפי של כל אחד הדפסנו על גבי ספלים ממותגים יטבתה הנושאים את שם הלידר/ית. הלידרים התבקשו להעלות פוסט עם תמונה של כוס הקפה האישית שיצרנו עבורם וקרטון חלב דל לקטוז של יטבתה ומספרים על הקפה המושלם שלהם ועל חלב דל לקטוז החדש של יטבתה כעונה להם על הצורך בתור כאלה שרגישים ללקטוז.

הישגי הקמפיין:

הלידרים העלו 446 פוסטים אישיים שבהם הבולטות של יטבתה באה לידי ביטוי באופן יצירתי ולא ממוסחר. במהלך הקמפיין פורסמו גם עשרות כתבות בבלוגים מתחומי הצרכנות, קולינריה, אמהות וכיו"ב באתרים כמו סלונה, תפוז, וורדפרס ועוד. הכתבות הביאו לקידום אורגני של המוצר בגוגל ולאחר הקמפיין עלו בתוצאות העמוד הראשון בגוגל.

הפנייה הממוקדת לסגמנט ספציפי הייתה מדויקת, שכן היא השיגה נגיעה איכותית בקהל המטרה. גם ההשקעה ביצירת ספל אישי לכל לידר הניבה שיתוף פעולה מדהים עם הלידרים, שפרגנו למותג והמליצו עליו הן בדפיהם הפרטיים והן בקבוצות ייעודיות.

ובשורה התחתונה:

200 LEADERS

1.4MIMPRESSIONS

6,672INTERACTIONS

446 POSTS ONLINE

דוגמאות

תמונה 16

תמונה 15

תמונה 17

×