קליניק משיקה אתר קניות אונליין בעברית www.clinique.co.il: חכם. פשוט. עבורך.

 

הצורך השיווקי: קידום האתר החדש, תקשור הטבה לגולשים וקידום השפתון החדש קליניק ליפ פופ.

הפיצוח: למהלך גויסו 200 אושיות יופי, קהל בוגר, ביניהן אייקוניות פייסבוק, בלוגריות, יוטיובייריות ואייקוניות אינסטגרם.

חילקנו את המהלך לשני שלבים: האחד התמקד בקידום האתר והשני בקידום השפתון החדש. 

דרך הפעולה:

בשלב הראשון הנשים התבקשו לבצע רכישה באתר בעזרת תווי קנייה שניתנו להן ולתקשר את האתר החדש בקרב מאות אלפי קוראותיהן, לצד פרסום לינק לאתר וציון ההטבה שמציע האתר לקונות הראשונות לרגל ההשקה.

הנשים התבקשו לרכוש בעזרת התווים גוון לבחירתן משפתוני קליניק קליפ פופ החדשים, זאת על מנת שיוכלו בהמשך לחוות דעה ברשת על השפתון.

בשלב השני יזמנו את מהלך "Clinique smile": ביקשנו מהנשים לשתף את החיוך המושלם שלהן עם השפתון החדש ולהצטרף לשבוע החיוכים של קליניק ברשת.

הלידריות יצאו להתנסות באתר, תיקשרו את חוויית המשתמש לצד צילומי מסך של הפונקציות השונות באתר מהן בעיקר התרשמו, הן שיתפו לינק לאתר וסיפרו על הטבה לכל קונה לרגל ההשקה. בהמשך הלידריות הציגו את שפתוני קליניק פופ שרכשו מהאתר והעלו צילום שלהם מאופרות בשפתונים בשלל צבעים מה שיצר שיח חיובי ומודעות לאתר בכלל ולשפתוני קליניק פופ בפרט.

הישגי הקמפיין:

200 הנשים הניבו 616 פוסטים שונים, ביניהם עלו 102 תמונות אינסטגרם, 35 כתבות בפלטפורמות בלוגים שונות ביניהן תפוז, סלונה, wordpress, blogspot ועוד.

קרוב ל- 100 מהפוסטים עלו בקבוצות יופי, לייף סטייל, אמהות וצרכנות, מה שהגביר שיח צרכני וחשיפה בקרב קהלי המטרה של המותג.

ובשורה התחתונה

200 LEADERS

2MIMPRESSIONS

 18,201INTERACTIONS

616 POSTS ONLINE 

דוגמאות

תמונה1תמונה2

 תמונה3

תמונה4

×