1,000 משפיענים קולינארים ואמהות מובילות התבקשו ליצור מתכונים קיציים ומרעננים לקידום גבינות האיכות של משק צוריאל וצבעו את הרשת בפוסטים צבעוניים ומרעננים בשילוב בולגרית וצפתית 5%.

 

הצורך השיווקי: יצירת תדמית נגישה לגבינות משק צוריאל המתאימות לצריכה יומיומית.מתן מענה לצרכנים המחפשים אלטרנטיבות איכותיות, טעימות וטבעיות יותר עבורם ועבור בני משפחותיהם.

הפיצוח: 1,000 לידרים המובילים בתחום הקולינריה הוזמנו לבחון את הגבינות הבולגרית והצפתית של משק צוריאל. במסגרת הפעילות הלידרים העלו שני פוסטים, בהם הם ביקשו מחבריהם רעיונות למתכונים קיציים ולאחר מכן שיתפו מתכונים קלילים עם הגבינות שברשותם.

דרך הפעולה:

הלידרים התבקשו להעלות שני פוסטים: בראשון, הם סיפרו שקיבלו להתנסות בגבינות המעולות של משק צוריאל – הצפתית והבולגרית 5% וביקשו מחבריהם רעיונות למתכוני קיץ קלילים. בפוסט השני הם שיתפו עם חבריהם הצעות הגשה ומתכונים קלילים הכוללים שימוש מהותי בגבינות.

הישגי הקמפיין:

הועלו 2,178 פוסטים לרשתות החברתיות שהביאו ל- 5.7 מיליון אינטראקציות. כמו כן, הועלו 49 כתבות בבלוגים מסוג: קולינריה, צרכנות והמלצות, בריאות, אמהות ועוד. הכתבות פורסמו בפלטפורמות כמו סלונה, תפוז, בלוגספוט ועוד. כמעט חצי מהפוסטים בפעילות (44.4%) הועלו ב- 218 קבוצות שונות בפייסבוק, בעיקר בקבוצות אמהות, קולינריה וצרכנות.

נקודות שתרמו להצלחת הקמפיין:

  • כמות הלידרים הגבוהה -  תרמה משמעותית לקמפיין ולבאז ברשת.
  • מוצר טוב וחווית שימוש חיובית למובילים  - הגבינות זכו לתשבחות רבות מצד הלידרים!
  • חופש במבנה הפעילות – הפעילות הותירה מקום לחופש ויצירתיות דבר שהניב פוסטים יצירתיים ומוצלחים לצד טקסטים שונים ומגוונים.

ובשורה התחתונה:

1,000 LEADERS

5.7MIMPRESSIONS

27,667  INTERACTIONS

2,178 POSTS ONLINE 

דוגמאות

תמונה 22תמונה 23תמונה 24

 

×