L'ORÉAL PARIS

מותג האיפור הבינלאומי L'ORÉAL PARIS חוגג 30 שנה לסדרת השפתונים האייקונית COLOR RICHE ומשיק 30 גוונים חדשים. לידריות מעולם היופי והטיפוח יצאו לשתף את אובססיית הצבע שלהם עם שפתוני קולור ריש והפיצו את הבשורה ואת מגוון השפתונים ברחבי הרשת.

הצורך השיווקי: העלאת המודעות לשפתונים החדשים מסדרתCOLOR RICHE  לצד חגיגות 30 שנה לסדרה. בנוסף, יצירת מודעות לאפליקציה וירטואלית חדשה למריחת איפור MAKEUP GENIUS.

הפיצוח: 225 לידריות מאחוזוני ההשפעה הגבוהים בישראל הוזמנו לבחון את השפתונים והאפליקציה החדשים מבית לוריאל ולפרסם את חוות הדעת שלהן בפלטפורמות השונות ברשת.

דרך הפעולה:

הלידריות התבקשו להעלות שני פוסטים: פוסט ראשון ובו שיתפו את עוקביהן בגוון השפתון האהוב עליהן והתחושה של השפתון לצד תמונת פניהן ואזכור חגיגות ה- 30 לסדרת קולור ריש.בפוסט השני- לאחר שימוש באפליקציית MUG החדשה מבית לוריאל, הן התבקשו לספר על חווית השימוש ושיתפו את הלינקים להורדת האפליקציה לצד תמונת המחשת האיפור על פניהן בעזרת האפליקציה.

הישגי הקמפיין:

הלידריות העלו 616 פוסטים במדיות השונות! בין הלידריות היו גם יו-טיובריות מובילות, אשר העלו סרטונים שמראים את הבחירה שלהן בשפתון ואת חוויית השימוש באפליקציית האיפור של לוריאל. הסרטונים זכו ליותר מ- 19 אלף צפיות! חלק גדול מהפוסטים פורסם באינסטגרם, מה שתרם מאוד לנראות של הקמפיין ולהדגשת היופי של סדרת השפתונים.

ובשורה התחתונה:

225 LEADERS

2.3MIMPRESSIONS

 19,271INTERACTIONS

616 POSTS ONLINE

19,073 YOUTUBE VIEWS

דוגמאות

תמונה 18תמונה 19תמונה 20תמונה 21 

×