לנקום משיקה סרום מתקן רב עוצמה הפועל בכל שכבות האפידרמיס, מסייע בשיפור מראה מרקם העור, תיקון מראה הקמטים, הנקבוביות ועידון מראה עור לא אחיד. 20 פטנטים, 18 פרסומים מדעיים

 

הצורך השיווקי: יצירת מודעות לסרום היוקרתי החדש.

הפיצוח: 150 אושיות יופי, ביניהן בלוגריות ויוטיובייריות מובילות יצאו למסע בן חודש ימים עם סרום ויזיונר החדש ותיעדו אותו ברשתות החברתיות.

 

דרך הפעולה:

הלידריות קיבלו את הסרום החדש והיוקרתי של לנקום והתבקשו לתעד את התנסותן בסרום המהפכני. בשלב הראשון הן התבקשו להעלות פוסט עם המארז שקיבלו, ולשתף את חבריהם ברשתות החברתיות כי הן משתתפות במבחן הויזיונר של לנקום. בשלב השני הלידריות התבקשו להעלות פוסט כ- 3-4 ימים לאחר השימוש בסרום ויזיונר ולציין את התרשמותם הראשונית.בשלב השלישי הלידריות התבקשו להעלות תמונת קלוז אפ שלהן לאחר שימוש ממושך של כחודש בסרום הויזיונר של לנקום ולציין את התרשמותן ותחושותיהן לאחר השימוש בסרום.

 

הישגי הקמפיין:

הקמפיין כלל מובילות דעה מעולמות היופי והטיפוח שלהן קהל של קוראים / צופים גדול, ולכן ההמלצה שלהן מגיעה בדיוק לקהל המטרה.

סה"כ פורסמו 819 פוסטים במדיות השונות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. 66 פוסטים נכתבו בבלוגרים של טיפוח, לייף סטייל וצרכנות! הבלוגים תרמו מאוד לקידום של sco אורגני למותג. בין היתר עלו כתבות בבלוגים כמו סלונה, אונלייף, בלוגספוט, תפוז ועוד.  

 

ובשורה התחתונה:

150 LEADERS

 2.5M IMPRESSIONS

29,938INTERACTIONS

819 POSTS ONLINE

 

 

דוגמאות

 

תמונה11

תמונה12

×