מטרנה, חברת מזון התינוקות המובילה בישראל, משיקה לראשונה בישראל, סדרת מרקי ירקות עם תוספות. 300 אמהות לפעוטות בגילאי חצי שנה עד שנה וחצי הוזמנו להתנסות במרקים החדשים ולשתף כיצד אלה עונים להן על הצורך ומהווים פתרון בסיטואציות צריכה מגוונות.

הצורך השיווקי: יצירת מודעות לסדרת מחיות המרקים החדשה מבית מטרנה וחינוך הצרכן למגוון שימושים במוצר כאשר הדגש הוא על התוספות- פתיתים ואורז.

הפיצוח: כ- 300 אמהות מובילות מאחוזוני ההשפעה הגבוהים בישראל הוזמנו לבחון את סדרת מרקי המטרנה החדשה עם התוספות המזינות. הן הוזמנו לפרסם את חוות דעתן בפלטפורמות השונות ברשת ולהדגיש את נוחות השימוש ומגוון השימושים של המוצר כפתרון מטריה למגוון צרכים.

דרך הפעולה:

הלידריות התבקשו לפרסם שני פוסטים: בפוסט הראשון הם העלו תמונה של מחיות מטרנה החדשות וסיפרו כי הן נבחרו להתנסות בסדרת המרקים עם תוספות. הן סיפרו על הסדרה החדשה והמזינה ועל נוחות השימוש במוצר (פשוט לפתוח את הצנצנת ולהאכיל). בפוסט השני הן התבקשו להעלות תמונה המציגה את מגוון השימושים למרקים בשילוב תמונת התינוק/ת שלהן.

הישגי הקמפיין:

הלידריות העלו 579 פוסטים, שזכו לכמעט 10,000 אינטראקציות! הפוסטים עלו גם ככתבות בבלוגים שונים בעולמות האמהות והצרכנות. הכתבות תרמו לקידום אורגני בגוגל של סדרת המרקים החדשה ושל מטרנה בכלל. כ- 30% מהשיח התנהל בקבוצות האמהות בפייסבוק ולמעשה הנגיעה בקהל המטרה הייתה מדויקת ואיכותית.

ובשורה התחתונה:

300 LEADERS

1.3MIMPRESSIONS

 9,540INTERACTIONS

579 POSTS ONLINE

דוגמאות

תמונה 11תמונה 12תמונה 13תמונה 14 

×