מקופלת פרווה עלית

חטיבת הממתקים של שטראוס עלית משיקה חדשנות באחד החטיפים הפופולריים והאהובים בכל הזמנים בישראל – מקופלת פרווה! 150 לידרים הוזמנו ליצור מתכונים מקוריים ומגרים עם המקופלת החדשה ולתקשר את ההמלצות שלהם בקבוצות ייעודיות הכוללות צרכנים מקהלי המטרה.

הצורך השיווקי: חינוך סגמנטים שונים לצריכת מקופלת פרווה של עלית כאלטרנטיבה מצוינת לקינוח פרווה / טבעוני.

הפיצוח: 150 לידרים בתחום הקולינריה הוזמנו להתנסות במקופלת פרווה החדשה ולייצר אודותיה שיחה ברשת. המשפיעינים היו מהסגמנטים טבעונים ושומרי כשרות, והם התבקשו ליצור קינוחים עבור מקופלת פרווה החדשה, מוצר המעניק פתרון לקינוח שלאחר הארוחה עבור סגמנטים הנמנעים מחלב או מפרידים בין אכילת בשר לחלב.

 דרך הפעולה:

הלידרים התבקשו לפרסם שני פוסטים - פוסט ראשון ובו התבקשו לשתף את חבריהם במקופלת שקיבלו לביתם ולספר להם על הצורך שמקופלת פרווה עונה עליו עבורם (כל אחד מהמקום שלו) לצד תמונת המוצר. פוסט שני ובו הלידרים נתבקשו לשתף את חבריהם בקינוח פרווה/טבעוני מושלם שהכינו עם המקופלת.

הישגי הקמפיין:

הרשתות החברתיות התמלאו במתכונים ייחודיים הכוללים את מקופלת פרווה החדשה. כ- 40% מהשיח החברתי בקמפיין התנהל בקבוצות ייעודיות של קהל המטרה – קבוצות טבעונות, שומרי כשרות, אמהות, קולינריה, צרכנות ועוד!

סה"כ פורסמו 560 פוסטים במדיות השונות: פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב ועוד. כמו כן, פורסמו כתבות בבלוגים מתחומי הקולינריה, לייף סטייל וצרכנות! בין היתר עלו כתבות בבלוגים כמו סלונה, בלוגספוט, תפוז ועוד.  

ובשורה התחתונה:

150 LEADERS

3.1MIMPRESSIONS

15,020  INTERACTIONS

560 POSTS ONLINE

דוגמאות

לידרס the leaders מקופלתתמונה 8תמונה 9תמונה 10

×