מקופלת פרווה עלית

מאות נשים מובילות דעה התבקשו לספר על הצורך שלהן כנשים למצוא זמן ודרך לפנק את עצמן ואיך נייר הטואלט החדש לילי טריפל קומפורט, בעל שלוש שכבות רכות במיוחד, תורם לפינוק שלהן.

הצורך השיווקי:

יצירת מודעות לנייר הטואלט החדש של לילי, בעל שלוש שכבות רכות ומפנקות במיוחד. חיזוק נכסיות המותג ומיצובו כנייר הטוב ביותר למשפחה.

הפיצוח:
גייסנו 300 לידריות מתחום הטיפוח, הצרכנות והאמהות, אשר קיבלו אריזה של נייר הטואלט לילי טריפל קומפורט וחיברו את חוויית הפינוק שלילי מציעה לפינוקים האישיים שלהן.

דרך הפעולה:

הלידריות קיבלו לביתן עם שליח אריזת לילי טריפל קומפורט והתבקשו להעלות פוסט ובו תמונה של המוצר שקיבלו עם חוות דעתן על הנייר החדש. הן התבקשו לספר על הצורך שלהן כנשים להתפנק בממלכה הפרטית שלהן – לספר מה הדברים הקטנים שעושים עבורן את כל ההבדל, וכמה חשוב להן כנשים לפנק ולדאוג לעצמן גם בשגרת היום העמוסה. הן חיברו את הסיפורים האישיים לנייר הטואלט החדש של לילי שמוסיף להן פינוק אמיתי.

הישגי הקמפיין:

הלידריות בקמפיין העלו 455 פוסטים ומילאו את הרשת בתמונות של אריזות לילי קומפורט וברעיונות איך הנייר מפנק אותן. הפעילות כללה עשרות בלוגרים מעולמות הצרכנות והאמהות. הכתבות פורסמו בפלטרמות כמו תפוז, בלוגספוט, וורדפרס ועוד. חלק נכבד מהשיח התנהל בקבוצות האמהות וקבוצות הלייף סטייל בפייסבוק, היכן שנמצאים צרכני המטרה של המוצר.

ובשורה התחתונה:

300 LEADERS

1MIMPRESSIONS

 4,806 INTERACTIONS

455 POSTS ONLINE

דוגמאות

תמונה 25תמונה 26תמונה 27

×